Nu er vi igen inde i en periode, hvor vi har ualmindeligt travlt på min arbejdsplads. Hvornår får det en ende? Hvornår kan vi vende tilbage til lidt mere rolige dage? Vi er lige sluppet ud af julehandelen. Udsalget kører som det plejer, og de fleste har fået byttet deres julegaver. Så hvorfor kommer der endnu en bølge, hvor alle køber via internettet? Ja, vi ved godt, hvorfor. Ingen – eller kun få mennesker – tør gå ud i butikkerne. Hvis de stadigvæk er åbne. Alle køber deres nye tøj, ting til køkkenet eller haven på nettet.
Professionel telefonpasning
Og da jeg er ansat til at lave telefonpasning for et stort varehus, så har jeg virkeligt travlt med at svare på alle mulige spørgsmål om vidt forskellige produkter. Det ene øjeblik skal jeg svare på, om str. 44 svarer til en engelsk str. 14. Det andet spørgsmål skal jeg svare på et spørgsmål om, hvor mange RPM den eller den boremaskine maksimalt kan trække. Måske skal jeg også rådgive om, hvordan man bedst pocherer æg i den eller den gryde. Det er altså ikke helt nemt. Hverken at nå at sammenligne EU og UK størrelser finde ud af, hvad RPM betyder, eller hvordan man bedst pocherer et æg.
De korrekte svar
Jeg gør mit bedste for at give de korrekte svar. Jeg har lært at væbne mig med tålmodighed og at bede den person, jeg taler med om at være tålmodig, imens jeg finder ud af, hvad jeg skal svare. Sommetider er jeg nødt til at rende ned på lageret for at måle et par bukser i størrelse EU44 og sammenligne det med et par i størrelse UK14. Andre gange må jeg spørge mine kollegaer.
Det var ret sjovt den dag, hvor jeg spurgte dem om, hvordan man pocherer æg. Heldigvis har jeg mange forskellige kollegaer, der kan vidt forskellige ting. Det hjælper meget, når vi har så travlt med telefonpasningen.